Για 2η συνεχόμενη χρονιά κάτι φαίνεται να συμβαίνει σε μια γειτονιά της Άνω Τούμπας. Παιδιά με διαφορετικές ηλικίες και ερεθίσματα διοργανώνουν ένα μουσικό φεστιβάλ στα πλαίσια του D.I.Y. (DoItYourself - Κάντο Μόνος Σου). Έτσι λοιπόν, ενημερώνουμε φίλους-γνωστούς και γείτονες, συναντιόμαστε στο παρκάκι της γειτονιάς μας, στήνουμε το live, παίζουμε, μαζεύουμε στο τέλος και όλα αυτά μακριά από χορηγούς, μανατζαρέους και εμπορική προβολή.
Σημαντικό!Η συναυλία θα ξεκινήσει σχετικά νωρίς (κατά τις 19.00) για να τελειώσει επίσης νωρίς (23.30) λόγω γειτονιάς. Οι μπάντες που θα παίξουν:
-Ραντανπλάν
-Palomas Groseras -Slaves of Innocence -Ηχητική Επίθεση -Groteska
Όλα αυτά την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
και απο νωρις το απογευμα στις 19.00
στο Πάρκο του 100ου Δημ.Σχολείου ακριβώς πίσω απ'την εκκλησία της Αγ. Μαρίνας.
[πρόσβαση με λεωφορεία από κέντρο: 14-Στάση "Αγ.Βαρβάρα" & 37-Στάση "Αγ.Μαρίνης"]
Το πρόγραμμα για την εβδομάδα που διανύουμε έχει ως εξής:
Τρίτη : 20.00 Προπόνηση στη Μαλακοπή
Τετάρτη : 16.00 Ιατρικές εξετάσεις στη Μίκρα
20.00 Προπόνηση στη Μαλακοπή (φιλικό)
Πέμπτη: 20.00 Προπόνηση στη Μαλακοπή
Παρασκευή : 18.30 Προπόνηση στη Μαλακοπή
20.00+ Φάμιλι νάιτ στο στέκι
Πολύ σημαντικές είναι οι ιατρικές εξετάσεις την Τετάρτη το απόγευμα. Όσοι σκοπεύουν να παίξουν ακόμα και στην Β ομάδα "ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ" ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!